Vol 2, No 7 2000 pp. 357 - 365
UDC 37.022+510.62
THE LISD APPROACH
Djordje Kadijević
Mathematical Institute, Serbian Academy of Sciences and Arts,
Kneza Mihaila 35, 11001 Belgrade, p.p. 367, Yugoslavia
E-mail: djkadij@mi.sanu.ac.yu;
URL: http://www.mi.sanu.ac.yu/~djkadij
Abstract. This study presents a didactic approach to learning mathematics
through knowledge engineering. This approach is realized through the development
of expert system knowledge bases. The development is based upon rapid prototyping
that is utilized through programming in logic and PROLOG.
UČENJE MATEMATIKE PUTEM REŠAVANJA PROBLEMA
KROZ PROJEKTOVANJE
INTELIGENTNIH TUTORSKIH PROGRAMA
Imajući u vidu osobenosti Poljinog i Šenfeldovog načina rešavanja problema,
pedagoške vrednosti inteligentnih tutorskih programa i način projektovanja
ovih programa brzim prototipovanjem kroz programiranje u logici i PROLOG
jeziku, rešavanje problema, koje je u skladu sa Poljinim i Šenfeldovim
pristupom, moglo bi biti realizovano kroz projektovanje inteligentnih tutorskih
programa u kome učestvuju učenici i njihovi nastavnici. Ovakav način realizacije
problemske nastave matematike može se bazirati na metodičkom pristupu koga
razmatramo u ovom poglavlju.